Søndag post: "faderskab POV"
***
Fast and Furious Connections
I løbet af de sidste 24 timer, har jeg været velsignet med en hurtig og rasende hektisk naadige beskeder, der kommer ind fra alle hjørner af mit netværk kloden.
Selvom jeg ikke frihed til at forklare backstory indtil den kommende onsdag morgen - når jeg vil gå hele blog-post-ga-ga over det - er det tilstrækkeligt at sige, at selv efter 4 år med blogging denne løst koordinerede besked lavine slog mig næsten bedøvelse.
Looking vej
Ser man på min Kiddo horisont-bøjet blik i eftermiddag ved poolen ...
... Jeg begyndte at mærke, at en sådan byge af net-beskeder vil blive normen for ham under hele hans fremtid. Real-time feedback fra alle hjørner af verden udløst øjeblikkeligt ved realtids-arrangementer / tiltag inden for sit liv.
Dens alle digitalt forbundne. Og dens alle digitalt umiddelbart.
For mig, forbløffende stille. For Beckett, bare det eneste, han får det at vide.
Tilbehør til eller Fade Away
Fra trippy-cool bande over på Universitat de Künste Berlin, ned Gestalten mit digitalen Medien akademiske korridor, ligger en smuk oh-my projekt, sorta tager teorien om Clickability [se nedenfor] til et helt nyt niveau.
Mød Googleriffic forfængelighed ringe til dig: nat sæt:
Opdatering af ringen som et statussymbol.
Viser antallet af Google-hits du får, når du søger efter navnet på den person, der bærer det.
Vanity Ring fra Markus Kison på Vimeo.
Klikbare er den nye sort
Som antydet ovenfor, kolleger edu-fyr Will Richardson kastede en temmelig stor idé-rock i vores kollektive dam ikke så længe siden.
Han sagde, i så mange ord:
Hvis du ikke tænker over, hvad det betyder for dine børn / elever til at være klikbare i denne økonomi, du ikke tænker.
Han sagde det bedre, naturligvis. Men du får point.
Og jeg er kun håbe, at for Beckett's skyld, vil hans kommende lærere får det også.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar